pátek 15. června 2012

Kill me quickly - Kapitola 9

Poslední dobou mám celkem dobrou náladu na psaní, doufám, že mi to vydrží :)









Kapitola devátá

Nina
Bylo ticho. Nikdo nedýchal. Jako bych hodila do místnosti odjištěný granát a oni čekali, kdy to bouchne. Jenže už se stalo.

Tony se rozvaloval v křesle a vypadal, že se dobře baví reakcí a šokem ostatních. Bylo totiž na co se koukat, Dawn seděla na pohovce, vedle ní byl Nate a naproti němu zase Tyler a ten měl vedle sebe Sarah. A všichni byli zralí na panáka. Perfektní nápad. Došla jsem k minibaru v rohu a vzala whiskey spolu se čtyřmi skleničkami a postavila všechno na stolek. Obsloužit se zvládnou sami.

Ujal se toho Tyler, nalil, ke každému přistrčil jednu skleničku. Všechno jsem to pozorovala, opřená o stěnu a čekala, až někdo něco řekne.

Jako první se překvapivě vzpamatoval Nate. „Takže ty jsi jakože sestra hlavy ruské mafie? To je vážně divný...“

„No, musím tě trochu opravit. Ne jakože, je to můj bratr, nebo teda byl.“ Tohle se mi vážně nechtělo vysvětlovat. Už jsem toho měla dost. Věděli to co je podstatné a zbytek jsem si chtěla nechat pro sebe. Poslední, co právě teď potřebuju je vrtat se v mé minulosti.

Nenechal se samozřejmě tak lehce odradit.„Jak to myslíš, že byl tvůj bratr?“

„Tak jak to říkám. A nic víc vám neřeknu. Víte všechno, co vás předtím mohlo ohrozit. A s Tonym jsme se dohodli na zákazu vycházení.“ Sarah se nadechovala, že něco řekne. „V tvém případě je mi ještě celkem záhadou, jak to provedeme. Chci, abys byla v bezpečí, neumíš se bránit. Zjistím, jestli někoho můžeme postrádat a pošlu ho s tebou.“ Podívala jsem se na Tonyho a ten kývnul na znamení souhlasu. Vytáhla jsem z kapsy mobil a rychle napsala zprávu a dala odeslat.

„Jak to myslíš, že se neumím bránit? Děláš si ze mě srandu? Ty sama jsi mě učila sebeobranu a donutila jsi mě, abych se naučila střílet!“

Podívala jsem se na ni nejsoucitnějším pohledem, který jsem momentálně zvládla. „Sarah, viděla jsi toho muže, který šel s Dimitrim?“ Jenom přikývla, nevěděla, kam tím mířím. 

„Je to Sasha Kuznetsov. Je to bodyguard, jeden z nejlepších a ten nejschopnější vrah, kterého jsem kdy potkala. Tyler i já se můžeme jít zahrabat. Kdyby chtěl, sprovodí tě ze světa a nikdo z nás by tomu nemohl zabránit. Nejradši bych byla, kdybys zůstala tady. Sice ti ten jeden bodyguard, kterého ti přidělím, moc nepomůže, ale pořád je to lepší než nic.“Nikdo k tomu nic neřekl. Nevím, na co mysleli. 

Nevěděla jsem, co mám dělat. Poprvé po deseti letech. Od doby, co mě našel Tony, jsem si vždycky věděla rady. Ale nyní ne. Neměla jsem ani ponětí o tom, jak se vypořádat s bossem ruské mafie, který byl navíc k tomu všemu můj bratr a jeho psychopatickým všehoschopným bodyguardem, který dřív býval můj osobní strážce. 

„Pokud vám není něco jasný, tak to počká. Sarah, ty můžeš odejít, jakmile přijde Jason. Bude tě hlídat a ty ho budeš poslouchat. Bude tu každou chvíli.“ S těmihle slovy jsem odkráčela z místnosti rovnou do svého pokoje, kde jsem se nervově zhroutila.

 Viděla jsem se ze svým bratrem. Po dvanácti letech. Byl to hrozný zážitek. Naposledy, kdy jsme byli spolu, bylo tehdy, když mě poslal pryč jako nějakou věc, co můžete jen tak zahodit. 

Najednou mi docvaklo, proč je tady. Jsem dospělá, schopná, zběhlá v téhle branži a jsem nositelka jména Orlov. Jednoho z nejrespektovanějších a nejobávanějších jmen nejen v Rusku, ale i ve zbytku světa.

Dimitri nepřijel, protože by se mu stýskalo po své malé sestřičce.

On mě totiž přijel zabít.

Nathaniel
Nevěděl jsem, co si o ní mám myslet. Když odešla, zavládlo rozpačité mlčení a nikdo se neměl k tomu, aby mu utržil přítrž. 

Nakonec se vzpamatoval Tyler. „To je vážně hustý. Nemůžu uvěřit tomu, že jsme celou dobu nevěděli, kdo doopravdy je.“ Přitom zaletěl pohledem k panu Ricettimu. 

„Já to věděl,“ odpověděl mu s klidem. 

Nechtěl jsem tu být ani minutu. I přes ten pitomý zákaz vycházení. Tohle byl šílený svět, nechápu, jak to mohl otec přežít. Vlastně to nepřežil, pomyslel jsem si hořce. 

Začal jsem se zvedat, podíval se na pana Ricettiho a oslovil ho. „Pokud to nebude vadit, teď už půjdu, pane Ricetti.“

Pokývl hlavou. Zatraceně, ten chlap pořád kýve hlavou, že musí mít úplně zničenou krční páteř, napadla mě pitomá myšlenka. „V pořádku, jdi Nathanieli. A říkej mi, prosím, Anthony nebo Tony. Je to méňě formální a měl by sis na to zvyknout, když tu teď budeš bydlet s námi.“ Jo, z toho jsem úplně nadšenej, proletělo mi hlavou a málem jsem to řekl i nahlas. 

„Tak tedy dobrou noc, Tony.“ 

„Nathanieli,“ uslyšel jsem za sebou, „pohřeb je v pátek. Za dva dny.“ A s těmihle slovy mi pokynul, jakože mě milostivě propouští .

Prošel jsem dveřmi lehce zmatený. Takže Dawn opravdu zařídila pohřeb. Byl jsem překvapený, že tihle lidé se tak starají. Opravdu jsem se mezi nimi necítil dobře, ale otec trval na tom, že sem nastoupím a budu pro ně pracovat, až toho on nebude schopen. Sice jsem nechtěl nic jiného, než odsud utéct, ale taky jsem nechtěl pošpinit jeho památku a z tohohle závazku nějak vyvléct.

Sarah
Momentálně tu mrchu nenávidím, přísahám na svoje červený lodičky od Valentina, že ji nesnáším. Častovala jsem ji všemi sprostými nadávkami, které jsem znala, a když jsem je vyčerpala, začala jsem vymýšlet nové. 

To nemělo ale dlouhého trvání, protože moje nadávání a nervózní pochodování přijímací halou přerušil příchod nějakého muže, ze kterého šel strach. Měřil minimálně dva metry a byl pořádně udělanej. Měl na sobě černé rifle a černé sako, které se netvářilo, že je drahé, takže samozřejmě drahé bylo. Podívala jsem se mu na obličej a rychle ho zhodnotila. Krátce střižené tmavé vlasy, zeleno-šedé oči a nos, který vypadal, že je nejednou zlomený, i přes to byl ale celkem pěknej.

Ale naštvat bych ho nechtěla ani omylem. Domyslela jsem si, že to musí být ten bodyguard, kterého mi slibovala Nina. 

A taky že ano. Představil se překvapivě příjemným, hlubokým hlasem, který se vůbec nehodil k jeho vzezření.
 „Zdravím, jsem Jason. Půjdeme? Prý chceš být co nejrychleji v klubu.“ Přitakala jsem a vyšli jsme ven, kde jsme nasedli do stříbrného Mercedesu a vyjeli. 

Nezdál se být tak špatný. Rozhodně lepší, než ten pitomec Tyler, se kterým mi nakráčela Nina před pár hodinami do bytu. 

Byla jsem ponořená v myšlenkách, ale pak můj pohled sklouzl k okénku a já zaregistrovala, že jedeme až příliš rychle. Moc, moc, rychle. „Sakra, zpomal, nebo nás zabiješ. A když ne to, tak nás chytnou policajti. Myslím, že to je to poslední, co potřebujeme,“ houkla jsem směrem k němu. Neberte to špatně, já mám rychlou jízdu ráda, ale není zrovna nejlepší nápad proplítat se devadesáti kilometrovou rychlostí pozdně podvečerním New Yorkem. 

Vlastně je to celkem nebezpečné, kvůli velkému množství taxíků a chodců, kteří se rozhodli, že vrhat se nám pod kola je hrozně dobrý nápad.

Cestu jsme zvládli za třicet osm minut. Musím se někdy zeptat Niny, jak dlouho to trvá obvykle jí. Byla jsem si jistá, že to určitě bude o něco víc. 

Vystoupili jsme a vešli do klubu, předtím jsem volala Marianne, jestli by za mě nemohla otevřít. Naštěstí mohla a teď po dvou hodinách od otevření se v klubu začínala celkem slušně rozjíždět zábava. Na malém parketu v odlehlejším rohu tancovalo několik lidí na nějakou popovou odrhovačku a servírky Janie a Lucy nestíhaly obsluhovat plně obsazené stoly. 

Vyrazila jsem směrem k baru, abych vystřídala Marianne a ona se mohla připojit k holkám na place.

„Kde chceš, abych byl?“ Podívala jsem se na něj pohledem, který vyjadřoval vše nevyřčené. Zajiskřily mu oči, ale neřekl nic dalšího.

Protočila jsem panenky, ale možná bude čas později… Upustila jsem od hříšných myšlenek a rychle jsem promyslela, kde by nebyl moc nápadný. Vyšel mi výsledek, a to ten, že není žádný způsob, jak by mohl tenhle muž působit nenápadně. 

„Nejlepší bude, když zůstaneš u baru a budeš se snažit tvářit se jako normální zákazník.“ 

Přikývl a zaujal místo na nejzazší stoličce. Já šla za Marianne a propustila ji na plac. Sama jsem začala míchat koktejly a nalévat pití, které bylo na objednávkách. 

Pohlem jsem zalétla k Jasonovi. Ten se na mě zazubil. Tohle bude ještě dlouhá noc, pomyslela jsem si.

Žádné komentáře:

Okomentovat